sobota, 23 maja 2015

Racuszki z jabłkami!

Racuchy zawsze kojarzą mi się z dzieciństwem. Wakacjami spędzonymi u babci, latem, świeżymi owocami, które jadłam prosto z krzaka:) Racuchy, które robiła moja babcia były na drożdżach, jednak mój organizm ich teraz za bardzo nie przyswaja. Miałam więc szczęście, że znalazłam ten fenomenalny przepis. Sami spróbujcie.



Składniki:
2 jajka
250 ml kefiru
20 dag mąki
1 łyżka cukru
1 cukier waniliowy
2 jabłka
szczypta soli
olej do smażenia
cukier puder do posypania 



Żółtka utrzeć z cukrem i cukrem waniliowym, następnie wymieszać z kefirem. Dodać mąkę i szczyptę soli, dokładnie wszystko wymieszać. Ubić pianę z białek i połączyć delikatnie z masą. Jabłka obrać, zetrzeć na tarce i dodać do masy. Smażyć na rozgrzanym oleju na złoty kolor. Racuszki najlepiej wykładać na ręcznik papierowy aby odsączyć z nadmiaru tłuszczu. Przed podaniem posypać cukrem pudrem.



Smacznego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz